کود سیتروس نوفی (مخصوص باغات)

  سیتروس نوفی محصولی با ارزش است که زیر نظر متخصصین مجرب مؤسسه تحقیقات آب و خاک جهت رفع نیاز درختان مرکبات طراحی و تولید شده است. البته می‌توان از این محصول جهت کوددهی سایر درختان میوه‌ای مانند هلو، شلیل، گردو، انار، گلابی، سیب، پسته و ... نیز استفاده نمود.

 

  این محصول ترکیبی کامل و دقیق از مواد ارگانیک از جمله کود مرغی پاستوریزه است که با سایر کودهای شیمیایی و معدنی مانند انواع کودهای آهن، روی، منگنز، مس، بر، منیزیوم و کلسیم غنی سازی شده است. این محصول دارای 8 درصد نیتروژن، 3 درصد فسفات و 10 درصد پتاس است که به همین علت نیازی به استفاده از هیچ‌گونه کود مکمل دیگری توسط شما ندارد.

   

بهترین زمان برای استفاده اواخر پاییز و زمستان و مرحله دوم اواخر بهار است. از این محصول می‌توان به صورت مخلوط با خاک(قبل از کاشت نهال) و یا به صورت چالکود در سایه انداز درخت و یا در 3 یا 4 چاله زیر درخت استفاده نمود. این محصول ترکیبی نیمه ارگانیک است که طی زمان مواد مغذی خود را در اختیار درخت قرار می‌دهد و با آزادسازی تدریجی، نیاز درختان را تأمین می‌کند. شکل محصول به صورت پلت هایی به قطر 5 میلی متر و طول 1 سانتی متر می باشد و در بسته بندی های 5 لایه عرضه می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود بروشور